BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Sunday, August 1, 2010

MENGECAT GELANGANG BADMINTON JKKKK PT SENAH DAN PERPUSTAKAAN DESA PT SENAH 2010

Seharian aku dan ajk JKKK dan ajk Perpustakaan desa mengerjakan gelangang badminton dewan terbuka pt senah untuk di bentuk gelangang yang baru dan kemas. Bermula jam 9.30 pagi kerja -kerja menanda semula garisan gelangang di mulakan aku dan jiaan , permulaan kami menampal selortape untu memudah kan membuat garisan dengan mengecat cat putih supaya kemas dan mudah.

Setelah hasil yang di rancang berjaya dan memuashati kami langkah seterusnya di laksanakan. Ajk terlibat semangkin ramai , Jumaat , Tumirri , mahhat , Amat Sanap ,Faraah , Yazid , Roslii Suratmin dan Parno ,turut membantu.

Kira-kira jam 12.00 tgh kami berhenti rehat makan dahulu di wakaf makan bersama 3 dulang. Para pelatih IPTHO turut sama makan di dalam dewan.Perancangan kami seterusnya adalah mengecat keseluruhan gelangang dengan cat hijau supaya kemas dan menarik.

Alhamdullilah terbentuk sudah sebuah gelangang badminton didewan pt senah.
kepada sahabat-sahabtku diatas yang bertungkus lumus menyiapkan dan menyumbang tenaga dan kewangan di ucapkan jutaan terima kasih salam hormat dan salam kasih mesera buat semua terutama pengurus badminton saudara Ijam Kadis....

Perancangan kita selepas solat terawih kita bermain badmintonnn.... jangan siangnya tak berpuasa sudah la.......

No comments:

Post a Comment