BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Thursday, August 12, 2010

BERIADAH SELEPAS SUNAT TAREWEH DI SURAU

Aku datang awal ke surau hari ni , namun solat belum mula aku ke pekan PT Yaani dahuli mengeteh secawan kopi bersama Jumaat di warung Tuah. Selepas tu aku sambung ke surau dan lepas makan moreh kami pun balik.

JAM 11.30 MALAM ;

Pemain lagenda badminton negara Malaysia Sah Jihan yang kini menetap di kampungku adalah pemain terawal hadir untuk beriadah. Di ikuti pula oleh Ammer Jeli, Raight Zahurin dan Ikmal Jumaat pemain remaja yang berminat dan menonton sahaja. Tak lama kemudian datanglah Bern, Tumiri , Rosli Parno , Mahaat , Che Azmi , Jumaat dan pemain impot dari Kg Sengkuang seramai 10 orang beriadah sampai jam 2.30 pagi.

Kemudian aku ke pondok srs bersama Jumaat dan Keliwon yang bertugas pada hari ni.
Jam 3.00 aku balik dan sahur terus tidur. Riadah bersama rakan-rakan ku semasa kanak-kanak mengimbau kenangan silam terutama di malam ramadan al-mubarak. Selamat berpuasa...........................

No comments:

Post a Comment