BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Saturday, September 18, 2010

BERHARI RAYA OLEH PEMAIN FUTSALL....

Hari ni anak buahku si Haffiss dan si Ammy Antarabangsa nak datang beraya ke rumaahku selepas maghrib. aku dah bincangkan makanan dan menu apa yang perlu di sediakan untuk mereka , aku cadang nak masak mee hailam sepecial... Hee aku pun tak tau lagi..

Petang ni baru aku nak pegi cari bahan maskan di ekon save bersama anak dan isteriku untuk persiPAN MEMASAK. Selepas ni aku pula nak bersiap untuk menghadiri maajlis gongereng bersama sahabatku di perpustakaan desa .

Aku dah janji dengan hamis tak da duit raya , lagi pun dah remaja..... dewasa.....selamat hari raya.

No comments:

Post a Comment