BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Wednesday, July 14, 2010

UNIVERSITI TUN HUSSIN OON MALAYSIA 2010

Pagi ni jam 8.30 pagi aku diarahkan oleh pihak pengurusan untuk menyelesaikan hal PPPB Pt Raja dengan UTHM.

Jam 10.30 pagi aku buat temu janji dengan Pengarah Bahagian Pembangunan Dan Pengurusan Harta Profesor Madya Dr Tarmizi bin Abd Karim untuk membincangkan hal jabatan aku dan UTHM.
Banyak perkara yang aku bincangkan sehingga jam 11.45 pagi baru selesai . Banyak perkara yang di timbulkan dan mencari jalan penyelesaian kerana melibatkan pihak kementerian dan istana. Di sini tidak perlu aku ceritakan kerana ini adalah amanah jabatan dan rahsia kerajaan.

Apa yang jelas aku berpuas hati denganhasil kerjaku hari ini kerana menampakkan satu perubahan yang derastik hasil perbincangan bersama.

Petang adalah hari yang agak mendukacitakan aku dengan sahbatku lama yang tak sehaluan dalam beberapa perkara sebentar tadi. Tapi tak pa aku anggap sahabatku ketika itu ada tekanan perasaan yang perlu aku fahami/ semoga Tumar kau akan sehat sediakala dan pulih kan ingatan mu seperti dahulukala. Maaf aku terpaksa menulis di sini.


Apa2 pun kau sahabatku.......

No comments:

Post a Comment