BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Monday, July 12, 2010

Panggilan Tersebuk.

Hari ni ntah apa agaknya telku tak habis berdering menerima panggilan dari pihak luar.
Awal pagi dar Pegawai Pertanian Muar mohon sewa bangunan komplek di Sg Balang.

Kemudian Pengarah Knaf dan tembakau Malaysia menelifon supaya mencarikan aku lokasi yang sesuai untuk dijadikan pejabat knag dan tembakau negeri Johor. aku cadangkan di Yong peng untuk menempatkan 5 pegawai.

Jam 3.00 ptg pengurus kilang nak jumpa aku untuk mencari sebuah bangunan bagi menjalankan projek pakeging sarung tangan getah untuk hantar ke luar negara.

Panggilan peribadi dah tentulah menerjah bertubi sepanjang pagi hinnga malam.
Apa pun aku bersukur kerana masih ramai yang percayakan aku untuk bantuan yang termapu aku bantu.

Ok ... aku ada hal lain....

No comments:

Post a Comment