BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Sunday, July 11, 2010

Jadual Aktiviti Padat mampat Ahad 11.07.2010

Jam 2.58 aku di srs bersama Jumaat dan Jihaan. SEbelum tu aku pergi menjengah dulu permainan futsal berjumpa anak buah yang aku sayani dan kasihi kerana bahasanya yang ku sanjung tinggi BOOBY pemain futsal Yong Peng.

Lepas tu aku ke tempat Saripan menjengah pemain kugiran, jumpaa Ikmal MPBP. Lepas tu pergi rumah amat sanap jengah dia menantu adikknya Latip.
Pgi Srs pt senah.

jam 3.00 pagi balik tidur. Terlewat banggun jam 8.00 pagi terus pergi mesyuarat perwakilan UMNO di Pt Raja. Disana aku berjumpa YB. Dato Azizi bin Kaprawi sahabatku dah jadi YB. Majlis lewat mula Dato Zahid Hamidi lewat sampai. Lepas menggundi G7, aku balik nak jemputan di rumah amat sanap jam 3.00 ptg ,di rumah Saripan .

Jam.3.30 pm.Jam 4.00 ptg di rumah siem warung.Jam 4.05 pm gi pulak ke muar. Sampai Jam 5.58 pm sampai terus tidur. Jam 6.09 ptg balik semula ke rumah . Sampai jam 7.18 ptg buka di dalam kereta ja. Lepas magrib jam 7.36 pm jemputan kenderui di rumah rahim juri kenduru kirim aruah sempena nak puasa. jam 9.00 ke perpustakaan desa , jam 10.35 malam baru sempat rehat dan menaip dairi harian ni di blog yang ku minati ini... Apa pun nak rehat dulu....

No comments:

Post a Comment