BUKA PINTU PERPUSTAKAAN

BUKA PINTU PERPUSTAKAAN
Pengarah Perpustakaan Desa Encik Jumaat bin Dakir mengarahkan petugas buka pintu pagar bukan suruh pecah pintu pagar

Sunday, July 18, 2010

FUTSAL 2010

satu hari nan
Hri ni seharian aku melayan anak-anak remajakampungku berlawan futsal di Yong Peng. Hafis Ismadi @ Kicap adalah anakbuahku yang rapat sebagai perantara antara aku dengan mereka. Kemenangan bagi aku bukan ukuran tetapi cukup sekadar kesepakatan dalam pergaulan dan permaian memadai.
Walau mereka remaja yang tiada kaitan dengan darh dagingku tetapi aku amat menyayang mereka kerana merekalah penghiburku dan memeriahkan hidupku setiap petang bermain futsal digelangang yang aku bena di sebelah rumahku.
Andai kata selepas ini aku berjaya dalam kerjaya yang aku idamkan insallah aku akan naikan mereka sebagai pemain futsal yang di kagumi ti.

Aku harap mereka akan terkenal dalam mukim di jagaanku. Itu impianku.

Kepada anak rmajaku selamat bersukan:

HAFIS ISMADI
HAIKAL
ZUBIR
ZAHA
FARIS

@

SHAFEE

###

BOOBY

SELAMAT MAJU JAYA DALAM SUKAN FUTSAL..................

No comments:

Post a Comment